Klanten
Het klantenbestand vormt de basis voor de facturatie. Hier wordt o.a. vastgelegd wat voor soort klant het is (intern of extern) en hoe de verschillende documenten voor deze klant verwerkt moeten worden.

  • De huidige wagen (dit kunnen er meer zijn) van de klant staat automatisch vermeld. De wagenkaart van deze wagen kan direct geopend worden.
  • Laatst bekende verzekeraar en polisnummer worden vanuit de werkopdracht direct vastgelegd.
  • In een aftersales bestand kunnen alle bijzonderheden die zijn afgesproken of doorgenomen met de klant vastgelegd worden. Per gesprek is dan direct terug te vinden wie met de klant gesproken heeft, wanneer dit was, wat er afgesproken is en of het afgehandeld is of niet.
  • Bij de klant vinden we de complete verkoophistorie terug. Niet alleen van de huidige wagen, maar ook van alle transacties in het verleden. Alle facturen kunnen ook direct weer geopend worden.
  • Alle taken die via de agenda afgehandeld zijn, worden automatisch bij de klant vastgelegd.

Wagens

  • Op basis van een selectie van de wagens kan m.b.v. de datum volgende APK, datum laatste óf volgende bezoek werkplaats, direct een bericht via e-mail verstuurd worden. Zo kunnen snel en eenvoudig klanten actief benaderd worden.
  • We kunnen vanuit de wagen direct de klantenkaart van de huidige eigenaar openen.
  • Alle fabrieksopties kunnen bij de wagen vastgelegd worden. Deze worden automatisch meegenomen bij de start van een verkooptraject.
  • Bij de wagen vinden we de complete historie terug, onafhankelijk van de eigenaar.  Alle facturen kunnen direct weer geopend worden.
  • Er kunnen per wagen een onbeperkt aantal foto’s met bijschrift vastgelegd worden. Dit kan ook direct bij de wagen met een gekoppelde Ipad gedaan worden.